viernes, 12 de noviembre de 2010

PALAZIO IRAKASLEAREN HITZALDIA MADRILEN

Kaixo guztioi!

Aurretiko beste post batean jarri nuen bideo hau lortu ezinik nenbilela. Ez dakit zer dela eta, baina nire ordenagailuan ezin nuen Qik-en zegoen bideorik ikusi, eta horregatik, asko kostatu zait bideo hau igotzea lortzea. Hala ere, arazoa konponduta dago eta hemen duzue bideoa ikusgai!


Bideo honek Gorka Palazio irakasleak Urriaren 15ean Madrilen emandako hitzaldi bat erakusten du. Hitzaldi honetan teknologia berrien inguruan hitz egiten da, eta beraz, gai hori interesatzen zaionarentzat interesgarria dela uste dut bideo hau ikustea.

Niri neuri, asko gustatzen zait ordenagailuen eta orokorrean, "interneteko" mundua, eta beraz, hitzaldi hau ona iruditu zait. Ikusten da, hitzaldi hau eman aurretik Palaziok ondo prestatu duela esan beharrekoa, eta datu bilketa handia dagoela ikusi dut nik. Hori dela eta, hitzaldiaren edukia ona iruditu zait.

Hala ere, esan behar dut, teknologia hauen inguruan pixkat eguneratuta egon beharra dagoela hitzaldia jarraitu ahal izateko.


Beraz, gai honen inguruan gehiago jakin nahi duzuenontzat, hemen duzue bideoa ikusgai. Animatu eta komenta ezazue zer iruditu zaizuen!

No hay comentarios:

Publicar un comentario